Географія 7 клас

21.01. - 22.01.2021 р. Увага для консультацій до уроку скористайся з 10.20 -11.05 години! Google Meet за посиланням -https://meet.google.com/bvp-ixke-rde
Урок №32-33. Тема: Географічне дослідження Австралії. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Австралії.
Практична робота № 7 (початок) 
Позначення на контурній карті об’єктів берегової лінії Австралії та основних форм рельєфу Австралії. 
2.Перегляньте відео:
- Географічне положення Австралії

-Дослідження та освоєння Австралії
-Рельєф та корисні копалини Австралії

3. Виконайте практичну роботу (попрацюйте з контурною картою!)
15.01.2021р. Узагальнення знань з теми Південна Америка (тести)
14.01.2021 р. Увага!!! урок відбудеться о 10.20-11.05 годині в Google Meet за посиланням -https://meet.google.com/bvp-ixke-rde
Тема: Населення. Держави Південної Америки.
Урок №68. Контрольна робота за ІІ семестр.
Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  27 травня 00:00.
Код доступу 6365493 використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua

Урок №67. Тема уроку: «Північний Льодовитий океан».
Виконайте завдання:
1. Виконайте вправу по номенклатурі Індійського океану за посиланням.
2.Повторіть матеріал "Океани". 
3. Перегляньте відео-урок: Джерело – Північний Льодовитий океан
4. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Північний океан омиває береги материків: …
- Найглибшою западиною океану є …
- Північний Льодовитий океан знаходиться у межах ….. літосферних плит.
- Характерною особливістю рельєфу дна океану є …
- Північний Льодовитий океан розташований в ... кліматичних поясах.
5. Позначте на контурній карті (див. карту «Північний Льодовитий океан») та вивчіть об’єкти географічної номенклатури Індійського океану:
- моря: Ґренландське, Норвезьке, Баранцове, Біле, Карське;
- затоки: Гудзонова;
- протоки: Данська;
- підводні хребти: Ломоносова, Менделєєва;
- острови: Нова Земля, Північна Земля, Новосибірські;
- теплі течії: Норвезька;
- холодні течії: Трансарктична.

6. Підготуйтеся до контрольної роботи!!!

Повторно тести по темі "Євразія",для тих хто не встиг пройти!!!
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  17 травня 19:00 

Код доступу 910894
використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua





Урок №66. Тема уроку: «Індійський океан».
 Площа океану – 76,2 млн.км².  Займає  майже 21% площі Світового океану.
       Середня глибина – 3700 м
       Максимальна глибина – 7729 м (Зондський жолоб)
       Об’єм води – 282 млн. км³
        Найбільша висота припливів – Камбейська затока, 11,9 м
        Найбільша затока - Бенгальська
Виконайте завдання:
1. Виконайте вправу по номенклатурі Атлантичного океану за посиланням.
2. Перегляньте відео-урок:
Джерело – Індійський океан
3. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Індійський океан омиває береги материків: …
- Найглибшою западиною Індійського океану є …
- Індійський океан знаходиться у межах ….. літосферних плит.
- Індійський океан розташований в        кліматичних поясах.
- Більш холоднішими районами Індійського океану є ...
- Найвища солоність води в Індійському океані спостерігається у …
- Найбільші запаси нафти в Індійському океані спостерігаються у … 
4. Позначте на контурній карті (див. карту «Індійський океан») та вивчіть об’єкти географічної номенклатури Індійського океану:
- моря: Аравійське, Червоне;
- затоки: Бенгальська, Перська;
- протоки: Мозамбіцька;
- підводні хребти: Аравійсько-Індійський, Західно-Індійський, Австало-Антарктичний;
- глибоководні жолоби: Зондський;
- острови: Шрі-Ланка, Мадагаскар, Сейшельські;
- теплі течії: Мусонна, Південна пасатна, Мадагаскарська;
- холодні течії: Західних вітрів.
Добрий  день, шановні семикласники!
Карантин триває, тож нам слід  продовжувати дистанційне  навчання.  Сьогодні  до  вашої  уваги пропонується нова тема, що зазначена вище. Якщо в когось виникла необхідність повторити той матеріал, який ви розглядали під час карантину раніше, то його можна знайти за посиланням.
Урок №65. Тема уроку: «Атлантичний океан»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 52 підручника.
2. Перегляньте відео-урок за посиланням – Атлантичний океан
3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається).
Дослідження Атлантичного океану
1) Дослідник
Христофор Колумб
І. Крузенштерн та Ю. Лисянський
2) Результати досліджень
4. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Найглибшою западиною Атлантичного океану є …
- По дну Атлантичного океану тягнуться найдовші у світі серединно-океанічні хребти …
- Атлантичний океан розташований в  таких кліматичних поясах: ...
- Більш холоднішими районами Атлантичного океану є ...
- Найтепліші води Атлантичного океану в … широтах.
- Найвища солоність води в Атлантичному океані спостерігається у … широтах.
- Найпотужнішою теплою течією Атлантичного океану є … 
5. Позначте на контурній карті (див. карту «Атлантичний океан» і таблицю «Географічні об’єкти Світового океану» на стор. 355 у підручнику) та вивчіть об’єкти географічної номенклатури Атлантичного океану:
- моря: Середземне, Чорне, Азовське, Північне, Балтійське, Саргасове, Карибське;
- затоки: Мексиканська, Гвінейська, Біскайська;
- протоки: Гібралтарська, Ла-Манш;
- підводні хребти: Північноатлантичний, Південноатлантичний;
- глибоководні жолоби: Пуерто-Ріко;
- острови: Ісландія, Бермудські, Зеленого Мису;
- теплі течії: Північна Пасатна, Гольстрім, Південна пасатна, Північноатлантична;
- холодні течії: Лабрадорська, Західних вітрів, Канарська.
Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!

Урок №63-64.  Тема уроку: «Тихий океан: географічне положення, тектонічна будова та острови». Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану.

Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 63-65 підручника.
2. Перегляньте відео-урок:
Посилання – Тихий океан;

 - за посиланням: – Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану.
3. Виконайте у зошиті схему "Острови Тихого океану за походженням" :
1) материкові (найбільші за площею, геологічно – частини материків)
Нова Гвінея, Нова Зеландія, Японські, Філіппінські
2) вулканічні (утворилися на кратерах давніх вулканів)
Гавайські, Алеутські, Соломонові о-ви, Тонга
3) коралові (утворилися внаслідок відмирання та накопичення коралів)
Маршалові о-ви, Каролінські о-ви.
4. Ознайомтеся із інформацією про Океанію.
Океанія – це макрорегіон, який формують острови південно-західної і центральної частини Тихого океану. Більшість островів згруповані в архіпелаги. Океанію традиційно поділяють на три історико-етнографічні частини: Меланезію, Мікронезію і Полінезію.
Назва Меланезія (від грецького слова "melas", що означає "чорний" та "nesos" — "острів") пов'язана з переважанням чорношкірих мешканців. До її складу входять Нова Гвінея, архіпелаг Бісмарка, острови Д'Антракасто архіпелаг Луїзіада, Соломонові Острови, острови Санта-Крус, Нові Гебріди (держава Вануату), острови Нової Каледонії та ін. Найбільшу територію займає Нова Гвінея, яку деякі автори відносять до Океанії.
Мікронезія названа так через малі розміри островів переважно коралового, а також вулканічного походження. Вона займає північно-західну частину Океанії, до якої входять Маріанські і Маршаллові острови, а також острови Кірібаті і Каролінські острови. Острови Мікронезії розсипані по величезній акваторії Тихого океану площею 14 млн. км2.
У східній частині Тихого океану, в межах умовного трикутника, розташовані багаточисельні острови Полінезії (з давньогрецької означає "багато островів"). До її складу входять Гавайські острови, острови Самоа, Тонга, острови французької Полінезії, острови Кука, острів Пасхи та ін. Останніми роками чимало краєзнавців Нову Зеландію не відносять до групи країн Океанії. Можливо, це пов'язують з її віддаленим розташуванням відносно основної групи тихоокеанських островів, а можливо — із рівнем розвитку, який є значно вищим, ніж у будь-якій іншій країні Океанії. Островитяни Полінезії мають багато спільного з культурою острова Фіджі, тому цей острів слід вважати перехідним від Полінезії до Меланезії.

5. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Назву «Тихий океан» вперше вжив …
- Найглибшою западиною Тихого океану є …
- Тихий океан розташований в межах …… літосферної плити.
- На межі взаємодії Тихоокеанської літосферної плити з іншими утворилося…
- В океані сформувалися найпотужніші течії ( перелічити їх назви, спочатку теплі, а потім холодні), які утворюють … .
- Тваринний світ надзвичайно … і … .  Поширені лососеві риби: …. , тварини – гіганти: …. , а також ссавці … .
- Тихий океан розташований в усіх кліматичних поясах, окрім … .
-Значна протяжність океану з півночі на південь зумовлює зміну середньорічної температури води від …  на екваторі до … на півночі та півдні.
- Велика частина Тихого океану лежить у …, … , … поясах обох півкуль, тому він … серед інших океанів.
- Для помірного поясу обох півкуль характерні постійні … вітри, а втропічних широтах постійно дмуть … .
6. Позначте у контурній карті (див. карту «Тихий океан») та вивчіть об’єкти географічної номенклатури Тихого океану:
моря: Охотське, Берингове, Японське, Південнокитайське, Філіппінське;
затоки: Аляскінська, Каліфорнійська;
протоки: Берингова, Дрейка;
підводні хребти: Східнотихоокеанський, Південно-Тихоокеанський;
глибоководні жолоби: Маріанський, Філіппінський;
острови: Гавайські, Маріанські, Японські, Філіппінські, Великі Зондські;
теплі течії: Північна Пасатна, Куросіо, Північнотихоокеанська, Південна пасатна;
холодні течії: Каліфорнійська, Західних вітрів, Перуанська (Гумбольдта).
7. Перегляньте коротке відео за посиланням – Відкриття з надр Тихого океану.
8. У вільну хвилинку. «Граючись – навчаюсь».
Посилання.
Шановні семикласники! Ви закінчили вивчення материка «Євразія». Майже вивчення всієї теми випало на карантинний період і вам довелось опрацьовувати навчальний матеріал самостійно. Але більшість із вас відгукуються про те, що навчальні матеріали, які розміщувались на сайті, за посиланням та уроки Всеукраїнської онлайн-школи допомагали вам опановувати матеріал підручника. Я переконана, що ви гарно засвоїли тему і готові продемонструвати свої знання. То ж до ваших послуг пропоную нестандартний урок під назвою «Євразія в кросвордах». 

Урок 61-62. Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми: «Євразія»

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  11 травня 23:00 ред.
Код доступу 57556
відкривши посилання
join.naurok.ua





Велике прохання писати своє прізвище та ім'я повністю!  Без видуманих прізвищ та шифровок!!!!!


Доброго дня, семикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою  – Найбільші держави Європи та Азії.
Урок 58-60. Тема. Найбільші держави Європи (Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія)  та Азії (Китай, Японія).
1. Обов’язково перегляньте відеоуроки за поданими посиланнями:
http://www.youtube.com/watch?v=frnPYJ2v7hU
https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-52/
2. На основі переглянутого відео заповніть таблицю про одну з (обраних вами)
країн Європи і одну країну Азії (з відображених у темі) (таблиця додається).

Географічне
положення

площа країни, в якій частині материка розташована
вихід до моря (океану)
межує з (назви країн)
Природні умови і ресурси
рельєф
клімат
природні зони
корисні копалини
Населення
кількість
національний склад
найбільші міста
Господарство
галузі промисловості
сільське господарство
види транспорту
Об’єкти природної спадщини ЮНЕСКО

Зв’язки з Україною

3. Про одну із країн (за власним вибором) виконайте творчу роботу
а) підберіть матеріали під рубрикою «Це цікаво знати!»
б) складіть сенкан (за прикладом)
«Апеннінський чобіт»
Багата, весела, високорозвинута
Країна спагетті, піци, історичних споруд
Італія
в) складіть кластер, або доповніть (дивись зразок, який додається)

г)  виконайте вибрану вами особисто творчу роботу ( кросворд, ребус…)                                                                                  
Для роботи можете використати відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=0IMzzuRB50M  – Цікаво про Німеччину. Навколо світу
https://www.youtube.com/watch?v=K5JEp8pjsqE –  П’ять найпопулярніших туристичних принад Німеччини
https://www.youtube.com/watch?v=-r6u3WRQy_E  –  Німеччина
https://www.youtube.com/watch?v=LwFBZN0qe1M  – Ліричне відео про Велику Британію
https://www.youtube.com/watch?v=I8p3XVRFW50 – Її величність Великобританія
4. «Відгадай країну за контурами». До поданих контурів підпишіть назви держав і їх столиць.

5. Перевір свої знання країн та їх столиць !
https://learningapps.org/5033980

Добий день шановні батьки, діти! В умовах карантину ми продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»

Урок №57. Тема заняття  «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»

Виконайте наступні завдання:

1. Виконайте вправи 

2)
3)
2. Перегляньте відеоурок
3. За матеріалами відеоуроку створіть таблицю «Національні парки Євразії» (таблиця додається).
Національні парки Євразії
1) Назва національного парку
1. Плитвицькі озера (Хорватія)
2. Три паралельні річки (Китай)
3. Бруківка гігантів (Ірландія)
4. Тейде (Іспанія)
5.Сундарбан (Індія, Бангладеш)
6. Нанда Деві (Індія)
7. Читван (Непал)
8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща)
9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія)
10. Стельвіо (Італія)
2) Об’єкти, що охороняються

3. Дослідження "Здійснення уявної подорожі уздовж 50 -ої паралелі, Складання карти маршруту з позначенням країн, природних обєктів та природних  комплексів.

Метою даного дослідження є  узагальнення знань учнів про природу Євразії, закріплення  знань про географічні закономірності. 
Виконуючи дане дослідження ви  продовжите формувати вміння  користування різноманітними джерелами географічної інформації, в тому числі і Інтернету для відбору  даних про географічні об’єкти. Ви навчитеся складати карту уявної подорожі, продовжите розвивати  географічне мислення
Для цього щоб зробити  дослідження  зберіть докладну інформацію про  об’єкти через які ви будете прокладати маршрут подорожі. В цьому вам допоможуть різноманітні джерела географічної  інформації:  підручники, атласи, електронні посібники, енциклопедії, а також сайти мережі Інтернет.
Ваше завдання: за картами атласу здійснити уявну подорож материком Євразія уздовж 50-ї паралелі – визначити країни, міста,
великі форми рельєфу та природні зони, які перетинає дана паралель. Можна відшукати унікальні природні об’єкти, які б ви хотіли б  відвідати.  Свій вибір обґрунтуйте.
Складіть карту з маршрутом уявної подорожі (укажіть назви географічних об’єктів).

Вам необхідно здійснити подорож уздовж 50 -ої паралелі у Євразії.  Докладна інформація про те, як це здійснити в матеріалі у який ви зайдете за посиланням.

Подорож уздовж 50-ої паралелі

Успіхів вам, семикласники! Надіюсь, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 
Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче:
Доброго дня, шановні  семикласники!  Отож, пропоную вам сьогодні заняття на тему, що зазначена вище. Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, контурна карта, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаю вам успіхів!

Урок №56. Тема уроку: Природні зони Євразії. Лісостепи і степи. Напівпустелі і пустелі.Субтропічні ліси. Савани. Субекваиоріальні та екваторіальні ліси.

Виконайте наступні завдання:
 1 :Зазначте рядок, у якому правильно вказано послідовність зміни природних зон із півночі на південь на Східноєвропейській рівнині. *



а) тундра → лісотундра → тайга → мішані ліси → лісостеп → степб) мішані ліси → тайга → тундра → широколисті ліси → лісостеп → степ

в) тайга → тундра → лісотундра → широколисті ліси → мусонні ліси
г)лісостеп → мішані ліси → широколисті ліси → тайга → лісотундра 
2. Опрацюйте параграфи 56-57 підручника (Автор: МаслякКапірулінаНова програма 7 клас).

3. Перегляньте відео-урок:
4. Закінчіть позначення об’єктів географічної номенклатури Євразії. На контурній карті позначте пустелі Каракуми, Гобі, Руб-ель-Халі.
5. Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа ст.293. 301

Урок №55. Тема: Природні зони Євразії. Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу.
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте параграфи 56-57 підручника (Автор: МаслякКапірулінаНова програма 7 клас).
2. Перегляньте відео-урок та презентацію:

3. Виконайте у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника та інтернет-ресурсами (таблиця додається). 
Природні зони Євразії
1) Природна зона
Арктичні пустелі
Тундра
Лісотундра
Тайга
Мішані ліси
Широколисті ліси
Лісостепи
Степи
Напівпустелі помірного поясу
Пустелі помірного поясу
Субтропічні ліси і чагарники
Субтропічні пустелі та напівпустелі
Тропічні пустелі
Савани та вологі субекваторіальні ліси
Вологі екваторіальні ліси
2) Географічне положення
3) Кліматичні умови
4) Переважаючий тип ґрунтів
5) Рослинний світ
6) Тваринний світ
5. Закріпіть свої знання географічної номенклатури вправою
Успіхів вам, семикласники! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 
Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: 

Сьогодні пропоную вам матеріали до заняття на тему «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії»

Тема уроку: «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії»

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відео-урок згідно теми.
2. Опрацюйте параграф 45 підручника (автори  Кобернік, Коваленко).
3. Позначте на контурній карті найбільші озера Євразії: Ладозьке, Женевське, Каспійське море, Аральське море, Балхаш, Байкал, Мертве море, Онезьке.
4. За матеріалами підручника розподіліть озера Євразії (із завдання 3) за походженням. Складіть схему (схема додається).
Озера Євразії
1) Реліктові (залишкові)
2) Тектонічні
3) Льодовикові
5. Дайте короткі письмові відповіді на питання (3-5 речень).
а) У яких районах Євразії поширені льодовики?
б) Яке значення для людини має багаторічна мерзлота?
в) Чому Скандинавські гори нижчі, ніж Альпи, проте мають більші площі під льодовиками.
Повністю скачати всі матеріали до заняття з додатками можна у вкладенні нижче:
Сьогодні я, вам пропоную опрацювати дуже цікаву тему «Води суходолу Євразії. Найбільші річки». Цей матеріал для вас не є новим, адже ви розглядали аналогічні теми, вивчаючи води суходолу інших материків. Бажаю вам успіхів!
Тема уроку: «Води суходолу Євразії. Найбільші річки»
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагмент про внутрішні води Євразії: https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs
2. Опрацюйте параграф 44 підручника.
3. За картами атласу визначте, до басейнів яких океанів належать річки Євразії: Євфрат, Волга, Єнісей, Дунай, Тигр, Дніпро, Дністер, Інд, Рейн, Ельба, Меконг, Янцзи, Хуанхе, Амур, Об, Лена, Ганг. Розподіліть їх у таблицю
Басейни стоку річок Євразії
Тихий
Атлантичний
Індійський
Північний Льодовитий
Внутрішній стік
4. Позначте на контурній карті Євразії (фізична карта) річки із завдання 3.
5. За допомогою карт атласу здійсніть уявну подорож однією із річок Євразії (на вибір). Виконайте письмово за планом.
а) Назва річки.
б) До басейну якого океану належить.
в) Місце витоку.
г) Напрямок течії.
ґ) Основні притоки.
д) Режим річки та переважаючий тип живлення.
е) Господарське використання.
Повністю скачати матеріали до заняття можна у вкладенні нижче:
Тема «Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Практична робота № 11. Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм». 
Уявіть ситуацію, що вам видалась нагода подорожувати до частини Євразії, яка описана у відео за посиланням.
Випишіть у зошит дані, на які ви найперше звернете увагу.
1. Перегляньте відеоуроки з теми «Клімат Євразії».
2. Опрацюйте параграф 47,48 (Автори Пестушко, Уварова)
3. Розгляньте карту «Кліматичні пояси світу». Визначте у яких поясах розташована Євразія?
4. Використовуючи «Кліматичну карту Євразії» і текст підручника заповніть таблицю (Таблиця додається).
5. Використовуючи «Кліматичну карту Євразії», кліматичні діаграми і текст підручника заповніть таблицю (Таблиця додається).
6. Визначте причини, що обумовили наявність кліматичних областей в межах помірного клімату. (Напишіть їх)
7. За фотоматеріалами визначте кліматичну область помірного поясу, у якій розташовані дані території (Фото територій додаються).
8. Зробіть висновок про те, чим відрізняються кліматичні області в межах помірного кліматичного поясу Євразії.
9.* (на вибір) Спрогнозувати, як зміниться клімат, якщо Гімалаї будуть на місці Великої Китайської рівнини.
Повністю сказати матеріали дистанційного заняття можна у вкладенні нижче: 
Тема: «Рельєф та корисні копалини Євразії»
1. Дайте письмово відповіді на питання «Так» чи «Ні». Якщо «Ні» , то дайте правильну відповідь.
1.    Умовна межа між Європою та Азією проходить східним підніжжіям Карпатських гір?
2.    Крайня західна точка Євразії – мис Рока.
3.    Євразія розташована у трьох півкулях: Північній, Західній та Східній.
4.    Материк Євразія складається з двох частин світу – Європи та Азії.
5.    Жовте і Східнокитайське моря поблизу східного узбережжя Євразії належать до окраїнних морів Індійського океану.
6.    Аравійський півострів є найбільшим за площею на планеті.
7.    Острів Суматра відокремлюється  від півострова Малакка Гібралтарською протокою.
8.    Європейський півострів, що має форму чобітка, називається Апеннінським.
9.    Найбільшою затокою земної кулі є Перська.
10.    Найбільші півострови на півдні материка – Таймир, Чукотський
11.    Євразія омивається водами всіх океанів планети.
2. Опрацюйте п.2,3,4 параграфа 41.
3. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI
4. Нанесіть на контурну карту гори рівнини, зазначені у П. Р. №10  (завдання №2 (2))
5. Заповніть таблицю за зразком:
Корисні копалини Євразії
Назви колонок у таблиці
1) Групи корисних копалин
2) Найбільш поширені види корисних копалин
3) Зв’язок із геологічною будовою
4) Райони поширення
6. Дайте письмово відповіді на питання (3-4 речення)
- Які зовнішні сили вплинули на формування рельєфу Євразії? Наведіть конкретні приклади результатів зовнішніх  рельєфоутворюючих процесів.
- Поясніть взаємозв’язок між тектонічними структурами та формами рельєфу. Наведіть конкретні приклади.
- Чим обумовлена різноманітність корисних копалин Євразії?
7. Виконайте вправу https://learningapps.org/display?v=pvtipufo518
Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче:
Тема "Євразія"
1.    Євразія
https://learningapps.org/3139524
2.    Хмара тегів  "Євразія"

3.    Загальні відомості про материк Євразія
Завдання:
Прочитайте текст, виберіть із запропонованих потрібні слова і вставте їх в текст.
https://learningapps.org/4734428
4.    "Мандруємо картою світу"
Завдання:
Поєднайте географічні об'єкти та їх назви. Той, хто вірно виконає завдання, отримає секретний код.
Запишіть кодові слова та прізвище на невеличкому аркуші. Покладіть його у скриньку на столі вчителя. Бажаю успіхів у мандрівці!!!
https://learningapps.org/watch?v=ppocukmb219
5.    Євразія. Моря, затоки, протоки.
Завдання:
Знайдіть географічну номенклатуру Євразії (моря, затоки, протоки)
https://learningapps.org/9125160
6.    Берегова лінія Євразії
Завдання
Знайди на карті півострови Євразії
https://learningapps.org/watch?v=pdn5oihbn01
7.    Основні форми рельєфу материка Євразія
Завдання:
Відгадайте географічні об'єкти на карті.
Гори, нагір'я - червоний колір позначень,
рівнини - зелений,
вулкани - чорний
пустелі - жовтий.
https://learningapps.org/4845651
8.    Річкові басейни Євразії
Завдання:
Визначте басейнову приналежність основних річок Євразії
https://learningapps.org/4831821
9.    Річки та озера Азії
Завдання:
Вкажіть правильні географічні назви річок (червоний колір) та озер (голубий колір) Азії
https://learningapps.org/4771344
10.    Природні зони Євразії
Завдання:
Позначте на карті природні зони Євразії та запам'ятайте їх.
https://learningapps.org/4415290
11.    Віртуальна дошка "Природні зони Євразії" 
https://padlet.com/hvozdik/ircuasxcf2s0
12.    Рослинні символи країн Європи
Завдання:
Знайди відповідність між рослинним символом та країною Європи. Працюючи з політичною картою Європи, дізнайся, чи є ця країна сусідом України.
https://learningapps.org/5038838
13.    Кросворд
Розгадай кросворд "Євразія"
https://learningapps.org/watch?v=pv1jx1i0a01
14.     Виконайте вправу "Населення Євразії" 
http://learningapps.org/watch?v=phbcxa1n316
15.    Населення і сільське господарство Азії
Кросворд
https://learningapps.org/9319680
16.    Країни і столиці Євразії
Завдання:
Поєднайте в пари країни і їх столиці
https://learningapps.org/3347594
17.    Країни і їх столиці. Європа
Завдання:
У цьому завданні Вам потрібно встановити відповідності між країнами Європи та їх столицями.
https://learningapps.org/5003073
18.     Онлайн тести Євразія
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOMk5PlfjAt2sOYKF3G1VtQ3krH2wq...
19.    Підсумковий тест з теми "Євразія"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfXH8OMiZUKYISZGK94yMDo0x5m7zZI...
Відеоуроки з теми "Євразія"
Географічне положення Євразії.
https://www.youtube.com/watch?v=vDIkkv1-odo
https://www.youtube.com/watch?v=2ziuJtMfaPo
Рельєф, тектоніка, корисні копалини.
https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI
https://www.youtube.com/watch?v=nRzp0jEBWrc
Клімат Євразії.
https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94
https://www.youtube.com/watch?v=UnsiBeuWh1E
Внутрішні води Євразії.
https://www.youtube.com/watch?v=OWuQQFBlMXM
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs
Природні зони Евразії
https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY
https://www.youtube.com/watch?v=vFoeUZjg-7Q2 / 4:41
Населення і держави Євразії
https://www.youtube.com/watch?v=MXlcHiXRoq4

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні учні та батьки! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми  звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зро...